marți, 22 februarie 2011

DESPRE COPII MEI

Despre copii mei

Un comentariu:

  1. Imi cer iertare ca procedez asa.Sunteti prea de mare valoare sa fac fata personalitati dumneavoastra.Sunt un om care a fost si care trecutul ramane trecut si mi-a ma ramas pasiunea de-o viata filmarile Foto-Viteo.Dumneavostra cu valoare pe care o aveti m-ati daramat.Cu mare sinceritate caut ca cuvintele pe care le astern sa nu le gresesc.Am vazut eu prin multumirea pentru acept pe facebook ca e ceva cu semn de intrebare.Eu nu doresc nimic,mi-ar fi frca sa schimb cuvinte cu o astfel de persoana.In viata am intilnit multe, dar printre cativa pe care i-am avut la inima, a fost si prietenul meu de suflet regretatul om de muzica Ion Dolanescu. Iata ca am intalnit si un om de carte.Imi cer inca o data iertare, dar am simtit nevoia sa ma exprim.Va multumesc ca ati avut rabdare.Va respect

    RăspundețiȘtergere